tis weekend, verdorie!

Ik heb er geen enkel probleem mee om tot 22u telefonisch standby te zijn voor mocht er iets mislopen bij 1 van de producties, vooral omdat dat zeer zelden voorkomt.

Maar sta me toe op zijn minst een beetje geërgerd te zijn als een collega me op vrijdag, na een hectische week van factureren en productieproblemen, om 17.30u (als mijn weekend al een uur bezig is) belt om me een vraag te stellen waarop ik haar het antwoord eerder deze week al meermaals gaf en dat bovendien ook ergens in haar mailbox rondzweeft.
Vooral als het een vraag is die perfect tot maandag had kunnen wachten.

Recent Entries

5 Comments

  1. That sounds decent nevertheless i’m just still less than certain that I like it. Anyways will look a lot more into it and choose personally! :)

  2. Well, this is fine, but think about the other options we have here? Would you mind writing one more article about these too? Cheers!

  3. Nilsa Vrazel zegt:

    We clearly need to think far more in that course and see what i can do about that.

  4. Reba Flegler zegt:

    Now, that’s a nice beginning however i’m going to take a look at that a touch more. Will show you just what more there really is.

  5. We surely must think much more in that way and find out what i can do concerning this.

Geef een reactie

Comments are closed.